lunes, 9 de junio de 2014

Reflexió final

Avui, hem sento inspirada per a escriure la meva reflexió final de l'assignatura, ja que he trobat un ratet de tranquil·litat en la meva accelerada vida. 

Abans de començar l’assignatura de desenvolupament socioemocional en la primera infància, el seu nom ja hem cridava l’atenció, ja que sabía que el seu contingut  hem resultaria motivant tant per a la meva vida personal, com per als meus estudis. Les meves expectatives eren bones cap a aquesta assignatura, però després d’haver començat les classes, hem vaig motivar encara més.

A mesura que transcorrien les primeres hores de classe, hem vaig adonar de que el contingut de l’assignatura, estava totalment relacionat amb la meva  vida personal, ja que he pogut comparar alló aprés, amb totes les meves experiències com a mare, com a parella, com a filla, com a alumna i el més important he sàpigut immediatament quin tipus de mestra volia ser volia en un futur.

Al contrari que amb altres assignatures, puc dir que sempre anava a classe amb ganes d’aprendre i de saber que és el que faríem durant la sessió aquell dia. A més quan debatíem i parlàvem sobre algunes de les experiències de les meves companyes, del professor o meves, la classe es feia molt més dinàmica. També m’agradaria destacar que en moltes ocasions, durant les classes m’he sentit identificada amb algunes persones o m’he pogut posar en el seu lloc, ja que les històries que contàvem o bé hem commovien o bé les havia viscut en alguns moments de la meva vida.


Bé crec que ha arribat el moment de posar punt i final a les meves reflexions sobre aquesta assignatura, i com a conclusió, m’agradaria dir que ha set molt important per al meu creixement personal i professional realitzar-la. Tan sols m’agradaria dir per acabar que esper algun dia arribar a ser la mestra que jo vull i que el meu fill sempre tengui una mare amb la qual recolzar-se en tots els sentits.

A continuació deixaré un vídeo de reflexió sobre l'educació, ja que hem pareix interesant saber la finalitat de la nostra formació com a docents.



No hay comentarios:

Publicar un comentario