martes, 4 de marzo de 2014

Presentació i primeres emocions

En primer lloc, començaré el bloc d'aquesta assignatura fent un presentació de mi mateixa, ja que des del meu punt de vista per a entendre les emocions i els sentiments dels demés, primer has de conèixer i entendre els teus.
                           
El meu nom és Aida, tenc 20 anys i em considero una persona alegre, sincera, de vegades una mica tímida i un quan m'enfado tenc bastant de caràcter.

 Vaig començar a estudiar aquest grau d'educació Infantil perquè sempre m'han apassionat els infants petits i sobretot els bebès, però he de dir que cada dia que passa i que vaig descobrint coses noves, estic més satisfeta i més contenta  d'haver entrar en aquests estudis.

He de destacar que un tret que determina totes les meves emocions és el fet de que soc mare de un bebè de 7 mesos, i a partir de les meves experiències com a mare estic aprenent realment el que és l'amor vertader i estic més motivada de cara als meus estudis. A més, ser mare m'ajuda a posar en pràctica tots els coneixements que aprenc en el dia a dia a les classes i també m'aporta experiències que puc contrastar a classe amb les meves companyes i els professors, i a pesar de que és molt difícil treure temps per a estudiar amb totes les necessitats que té el meu fill, faig tot el que puc per a portar també totes les assignatures al dia.

Pel que fa a aquesta assignatura, les meves sensacions eren de curiositat i nerviosisme abans de assistir a les primeres classes, ja que no sabia amb què hem trobaria, com seria el mestre, si hauria molts de treballs, si l'examen seria difícil, en conclusió, si l'assignatura seria assequible per a mi.  Però amb tan sols una classe, les meves emocions van passar de ser ambigües a ser totalment positives perquè hem va parèixer molt interessant  de tot el que vam parlar i crec que a l'educació infantil la part emocional s'ha tractar amb molta profunditat. Això sí, també s'ha de tenir en compte a les etapes superiors i no deixar-la de costat, ja que això enforteix la seguretat i la confiança de les persones.


 
Un exemple que jo personalment he pogut experimentar amb aquests tres tipus d'emocions, va ser quan hem vaig quedar embarassada, ja que per una part les meves emocions eren positives degut a que anava a ser mare en uns mesos; d’altra banda també vaig tenir emocions negatives ja que era una cosa que jo no desitjava en aquell moment i pensava que la meva família s’ho prendria malament; i a més també tenia emocions ambigües, perquè tothom diu que la maternitat et canvia la vida però jo no sabia si em canviaria a millor o a pitjor.


Per finalitzar, deix un vídeo d'un bebè totalment emocionat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario